Advertisement

אברה מנגיסטו עדיין חי / חמאס שחרר הקלטה; המשפחה טוענת שלא מדובר בבנה הנעדר - בחדרי ... : בואו לצפות בערוץ 13 בשידור חי!

אברה מנגיסטו עדיין חי / חמאס שחרר הקלטה; המשפחה טוענת שלא מדובר בבנה הנעדר - בחדרי ... : בואו לצפות בערוץ 13 בשידור חי!. יזמתי את הדיון כדי לשמור על נושא אברה מנגיסטו על אש חיה, חמה ובוערת. תפקידנו כנבחרי ציבור הוא ללחוץ ולוודא כי הממשלה עושה כל שביכולתה כדי להחזיר את אברה לחיק אימו. ערוץ 13 שידור חי עכשיו לצפות בערוץ רשת 13 לצפייה ישירה בכל תוכניות הערוץ, ריאליטי, בישול, קומדיה, דוקו, חדשות ועוד בשידור ישיר, ובאיכות hd. ארבע שנים שתקנו ואני עדיין לא יודעת מה מצבו ואם הוא מקבל טיפול. אז שלושת אלה מישירים מבט ונראים חיים, אי אפשר להתחמק מהמבט שלהם.

אין לנו שום צרות עין והלוואי גם הם יחזרו. מנגיסטו לא חייל, הוא אזרח ישראלי שחצה את הגבול בתגובה להודעה מספר 21. בכלי התקשורת בלבנון דווח לאחרונה כי בידי חמאס נמצאת גופת אזרח ישראל. המדינה כשלה בקליטת משפחת מנגיסטו בארץ, מערכת בריאות הנפש כשלה במתן טיפול נכון. את הסיפור של אברה אני פגשתי בקיץ 2015, אני זוכרת שקראתי בהארץ על צעיר ממוצא אתיופי שמוחזק בידי החמאס כמעט שנה שלמה.

3 שנים להיעדרו של אברה מנגיסטו: "אתה צריך להיות כאן בבית"
3 שנים להיעדרו של אברה מנגיסטו: "אתה צריך להיות כאן בבית" from www.ynet.co.il
Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке. פרט לזאת, לצערי, לא אוכל לומר מילה על מה שעובר עליי. ‏התגרות או סימן חיים אמיתי? נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. בסופו של דבר הם הלכו להגן על כולנו, אבל צריכים לזכור שיש אדם חי ונושם וחייבים להחזיר אותו הביתה. אברה מנגסטו לא נשכח אותך לרגע❤❤. משפחתו של אברה מנגיסטו קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא לחתום על הסכם פיוס עם טורקיה בלי לקבל מידע ואות חיים מאברה הלוקה בנפשו שעבר את הגבול לעזה ומוחזק על ידי חמאס. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס.

Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке.

אברה עדיין מוחזק בעזה, עדיין לא חזר אל הוריו, אל אחיו ואל חבריו המייחלים לשובו. את הסיפור של אברה אני פגשתי בקיץ 2015, אני זוכרת שקראתי בהארץ על צעיר ממוצא אתיופי שמוחזק בידי החמאס כמעט שנה שלמה. לבד מערב של תנועות הנוער, לא מתוכנן כרגע שום אירוע גדול. אברה עדיין חי בכל ההפגנות, אבל האיש שחגג השבוע 33 נשכח מלב 1,825 פעמים, כל יום מחדש. אתם יכולים לדמיין לעצמכם את חיי. ארבע שנים שתקנו ואני עדיין לא יודעת מה מצבו ואם הוא מקבל טיפול. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: הם מתגוררים באשקלון, בשכונה רוויה מכות, סמים ויריות. לבני המשפחה של אברה לא היתה האפשרות לצאת בקמפיין רחב עד כה, שכן הם עובדים יום יום כדי לקיים את עצמם בדוחק. ראיון אינטימי עם אגרנש, אמא של אברה מנגיסטו. הם כנראה עדיין סבורים שמדובר באנשים קצת יותר פרימיטיביים ולכן לא צריך להתאמץ יותר מידי להסביר או להגיד להם את האמת. חולצות הטריקו שהודפסו בכמויות גדולות עוד קוראות: גם הפעילות והפעילות לשחרורו של אברה מנגיסטו ומשפחת מגיסטו עצמה עלו לירושלים לימי הפסח כדי לצעוק.

אני חייל ישראלי, נתון בשבי של עז עדין אל קאסם, אני מקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת. אייל גולן נגד דוד חי אסולין. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. גם אם הממשלה לא אומרת דבר, אנחנו יודעים שהוא חי, למשפחה יש תחושות וברור לנו שהוא מוחזק בחיים, אומר יאלו מנגיסטו אחיו של אברה. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה, אמר כי אחי חולה, פגוע נפש, המוחזק בניגוד לכל האמנות הבינלאומיות בידי ארגון החמאס.

3 שנים להיעדרו של אברה מנגיסטו: "אתה צריך להיות כאן בבית"
3 שנים להיעדרו של אברה מנגיסטו: "אתה צריך להיות כאן בבית" from www.ynet.co.il
את הסיפור של אברה אני פגשתי בקיץ 2015, אני זוכרת שקראתי בהארץ על צעיר ממוצא אתיופי שמוחזק בידי החמאס כמעט שנה שלמה. Search the world's information, including webpages, images, videos and more. הם מתגוררים באשקלון, בשכונה רוויה מכות, סמים ויריות. הוא האח שלי, והאח של כל אחד ואחת מאתנו. תפקידנו כנבחרי ציבור הוא ללחוץ ולוודא כי הממשלה עושה כל שביכולתה כדי להחזיר את אברה לחיק אימו. סרוגים | אגרנש, אימו של אברה מנגיסטו, לוועדת החוץ והביטחון: אייל גולן נגד דוד חי אסולין. גם הפעילות והפעילות לשחרורו של אברה מנגיסטו ומשפחת מגיסטו עצמה עלו לירושלים לימי הפסח כדי לצעוק.

הם מתגוררים באשקלון, בשכונה רוויה מכות, סמים ויריות.

אייל גולן נגד דוד חי אסולין. יזמתי את הדיון כדי לשמור על נושא אברה מנגיסטו על אש חיה, חמה ובוערת. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. גם הפעילות והפעילות לשחרורו של אברה מנגיסטו ומשפחת מגיסטו עצמה עלו לירושלים לימי הפסח כדי לצעוק. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: הבוקר (חמישי) הותר לראשונה לפרסום כי אזרח ישראלי, אברהם מנגיסטו, בן העדה האתיופית, נעדר ברצועת עזה זה כעשרה חודשים. אברה עדיין חי בכל ההפגנות, אבל האיש שחגג השבוע 33 נשכח מלב 1,825 פעמים, כל יום מחדש. לא כל כך הצלחתי להבין איך זה הגיוני שישראלי נמצא בשבי בידי ארגון טרור ולא שמעתי על זה בכלל? אני חייל ישראלי, נתון בשבי של עז עדין אל קאסם, אני מקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. חמאס מפרסם קלטת אודיו של ''חייל ישראלי שבוי'', שמקווה ש''ישראל עדיין קיימת ויבואו לחלץ אותו''. הוא האח שלי, והאח של כל אחד ואחת מאתנו.

Search the world's information, including webpages, images, videos and more. אמרתי לך אברה שאנחנו נשתדל השנה להזכיר לכולם שאתה עדיין חי, הבן הצדיק שלי אביתר לאווי מחכה לך במסר ענקקקק. בסופו של דבר הם הלכו להגן על כולנו, אבל צריכים לזכור שיש אדם חי ונושם וחייבים להחזיר אותו הביתה. מנגיסטו לא חייל, הוא אזרח ישראלי שחצה את הגבול בתגובה להודעה מספר 21. עמותת רופאים לזכויות אדם חושפת היום כי בסוף 2016 העבירה לבקשת משפחתו של אברה מנגיסטו ומטעמה, סרטון ומסמכים רפואיים על מצבו הנפשי לידי חמאס.

חמאס בלוחמה פסיכולוגית: פרסם הקלטה של שבוי ישראלי | האזינו ...
חמאס בלוחמה פסיכולוגית: פרסם הקלטה של שבוי ישראלי | האזינו ... from www.20il.co.il
המאזין, חבר במטה המאבק לשחרור אברה מנגיסטו משבי החמאס, זועם על כך שהממשלה שכחה אותו לחלוטין לדבריו. גם הפעילות והפעילות לשחרורו של אברה מנגיסטו ומשפחת מגיסטו עצמה עלו לירושלים לימי הפסח כדי לצעוק. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה, אמר כי אחי חולה, פגוע נפש, המוחזק בניגוד לכל האמנות הבינלאומיות בידי ארגון החמאס. נתניהו משקר עשרות הפגינו למען שחרור אחי חולה, פגוע נפש, המוחזק בניגוד לכל האמנות הבינלאומיות בידי ארגון חמאס, מסר האח. בעיני הממסד הישראלי, יוצאי אתיופיה כרגע אין מידע על מצבו או מיקומו. הערוץ משדר תכניות אקטואליה, תחקירים, דרמה, קומדיה, תכניות בידור ואירוח ותוכניות מציאות. אברה היה אז בן חמש, והתחנך במוסדות הממלכתיים דתיים והיה בפנימיית בן יקיר של עליית הנוער. אני חייל ישראלי, נתון בשבי של עז עדין אל קאסם, אני מקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת.

משפחת מנגיסטו על סערת מות תושב עזה שחצה למצרים:

ערוץ רשת 13 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי המשודר באפיק 13. 2,285 ימים מאז אחינו #אברה_מנגיסטו נפל בשבי בחמאס. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: עם זאת יודגש כי עדיין לא ברור מה עלה בגורלו אך בצבא אומרים שיש חשש לחייו. עמותת רופאים לזכויות אדם חושפת היום כי בסוף 2016 העבירה לבקשת משפחתו של אברה מנגיסטו ומטעמה, סרטון ומסמכים רפואיים על מצבו הנפשי לידי חמאס. שאול סיפרה שמצבה הנפשי והבריאותי לא טוב: קישור ישיר לקטע מדיה יש פה משפחה והממשלה שותקת. גם אם הממשלה לא אומרת דבר, אנחנו יודעים שהוא חי, למשפחה יש תחושות וברור לנו שהוא מוחזק בחיים, אומר יאלו מנגיסטו אחיו של אברה. חמאס מפרסם קלטת אודיו של ''חייל ישראלי שבוי'', שמקווה ש''ישראל עדיין קיימת ויבואו לחלץ אותו''. ערוץ 13 שידור חי עכשיו לצפות בערוץ רשת 13 לצפייה ישירה בכל תוכניות הערוץ, ריאליטי, בישול, קומדיה, דוקו, חדשות ועוד בשידור ישיר, ובאיכות hd. חולצות הטריקו שהודפסו בכמויות גדולות עוד קוראות: משפחת מנגיסטו מחכה לחירות של בנה חמאס הציג לראשונה את האזרחים הנמצאים בעזה: ‏התגרות או סימן חיים אמיתי?

אנחנו יודעים שהוא עדיין חי אברה מנגיסטו. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום:

Posting Komentar

0 Komentar